Herbalife jamči za kakovost vsakega izdelka, ki nosi ime Herbalife, in potrjuje, da izdelki, proizvedeni za Herbalife, izpolnjujejo visoke standarde svežine in čistosti. Če pa z izdelkom ali storitvijo ni zadovoljen:
Kupec ima pravico do preklica naročila kadarkoli pred prejemom paketa z naročenimi izdelki. Če želi naročilo preklicati po predaji pošiljke dostavni službi, ima Kupec pravico zavrniti prevzem paketa brez dodatnih stroškov.
Če vsebina pošiljke ne ustreza naročilu, lahko kupec pošiljko vrne, prodajalec pa mu bo brez dodatnih stroškov poštnine poslal pravilen izdelek.
Kupec ima pravico do vračila sredstev v 14 dneh od dneva prevzema izdelka, brez navedbe razloga vračila.
Iz pravice do vračila so izključeni izdelki z vidnimi znaki uporabe ali embalaža, ki jih po odprtju ni mogoče vrniti v prvotno stanje.
Izdelki, ki jih kupec vrne prodajalcu, morajo biti nerabljeni, v originalni embalaži, z vsemi pripadajočimi deli, nepoškodovani in brezhibno delujoči s priloženim računom, ki ga je dostavil prodajalec. Kupec mora vrnjenim izdelkom priložiti številko TRR/transakcijskega računa, na katerega bo vračilo denarja.
Izdelke, ki so bili dostavljeni v kompletu, morate vrniti v kompletu. Prodajalec ni dolžan prevzeti pošiljke z odkupnino.
Vse ostale primere rešujemo v reklamacijskem postopku, skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov in Zakona o obligacijskih razmerjih.
Kupec je dolžan prodajalca obvestiti o reklamaciji pisno ali po elektronski pošti na naslov portalkakosmrsaviti@gmail.com
Kupec lahko reklamirane izdelke ali izdelke, za katere ima pravico do vračila, vrne preko dostavne službe ali pošte. Stroške dostave za vračilo izdelka v primeru odstopa od pogodbe na daljavo v skladu z 48. členom Zakona o varstvu potrošnikov nosi kupec (pogodba, sklenjena med trgovcem in potrošnikom v okviru organizirane prodaje izdelkov ali organizirano delovanje trgovca, ki za namene sklepanja tovrstnih pogodb uporablja izključno eno ali več sredstev komunikacije na daljavo).
Obdobje vračila je možno le, če je izdelek vrnjen v roku 30 dni od prejema.
Po prejemu vrnjenih ali reklamiranih izdelkov bo prodajalec preveril veljavnost zahtevka in o rezultatu preverjanja obvestil kupca po elektronski pošti.
V primeru utemeljenega zahtevka za vračilo ali reklamacije bo Prodajalec znesek v prodajni vrednosti vrnjenega ali reklamiranega izdelka nakazal na transakcijski račun kupca v 30 dneh od prevzema pošiljke z vrnjenimi ali reklamiranimi izdelki.
Če je izdelek potrebno zamenjati za drug izdelek iz naše ponudbe, nosi kupec stroške pošiljanja in prevzema novega paketa.